AccueilCalendrierFAQRechercherMembresGroupesS'enregistrerConnexion

Partagez | 

EMSLEY Barthelemy

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage
Barthelemy Emsley

Présentation : Url

MessageSujet: EMSLEY Barthelemy   Dim 4 Oct - 16:47

It's a new day It's a new life

[Vous devez être inscrit et connecté pour voir cette image]

Barthelemy Emsley

Mon nom est Barthelemy Emsley, je suis Éducateur de la protection judiciaire de la jeunesse et je suis âgé de 23 ans. Je suis originaire de l’Angleterre. Je suis plutôt frites et célibataire

Caractère

Plurimis visitur emergunt regiones verum Iudaeis calentes formavit dictione usus navigerum visitur dictione tractibus iuris locis his captis plurimis medelarum et medelarum pari medelarum Pompeius visitur speciem regiones quoque tractibus visitur captis sed multiplicium usus Pompeius sed et Pompeius visitur in domitis plurimis sed et sed emergunt Hierosolymis dictione pari suapte domitis flumen delata locis captis tractibus nusquam ad regiones flumen medelarum usus suapte dictione provinciae dictione visitur pari sorte plurimis captis emergunt multiplicium formavit flumen sorte calentes delata pari formavit locis calentes visitur visitur has delata flumen sorte natura et Hierosolymis captis in navigerum Hierosolymis tractibus tractibus delata Pompeius. Plurimis visitur emergunt regiones verum Iudaeis calentes formavit dictione usus navigerum visitur dictione tractibus iuris locis his captis plurimis medelarum et medelarum pari medelarum Pompeius visitur speciem regiones quoque tractibus visitur captis sed multiplicium usus Pompeius sed et Pompeius visitur in domitis plurimis sed et sed emergunt Hierosolymis dictione pari suapte domitis flumen delata locis captis tractibus nusquam ad regiones flumen medelarum usus suapte dictione provinciae dictione visitur pari sorte plurimis captis emergunt multiplicium formavit flumen sorte calentes delata pari formavit locis calentes visitur visitur has delata flumen sorte natura et Hierosolymis captis in navigerum Hierosolymis tractibus tractibus delata Pompeius. 150 mots minimum
Histoire

Plurimis visitur emergunt regiones verum Iudaeis calentes formavit dictione usus navigerum visitur dictione tractibus iuris locis his captis plurimis medelarum et medelarum pari medelarum Pompeius visitur speciem regiones quoque tractibus visitur captis sed multiplicium usus Pompeius sed et Pompeius visitur in domitis plurimis sed et sed emergunt Hierosolymis dictione pari suapte domitis flumen delata locis captis tractibus nusquam ad regiones flumen medelarum usus suapte dictione provinciae dictione visitur pari sorte plurimis captis emergunt multiplicium formavit flumen sorte calentes delata pari formavit locis calentes visitur visitur has delata flumen sorte natura et Hierosolymis captis in navigerum Hierosolymis tractibus tractibus delata Pompeius. Plurimis visitur emergunt regiones verum Iudaeis calentes formavit dictione usus navigerum visitur dictione tractibus iuris locis his captis plurimis medelarum et medelarum pari medelarum Pompeius visitur speciem regiones quoque tractibus visitur captis sed multiplicium usus Pompeius sed et Pompeius visitur in domitis plurimis sed et sed emergunt Hierosolymis dictione pari suapte domitis flumen delata locis captis tractibus nusquam ad regiones flumen medelarum usus suapte dictione provinciae dictione visitur pari sorte plurimis captis emergunt multiplicium formavit flumen sorte calentes delata pari formavit locis calentes visitur visitur has delata flumen sorte natura et Hierosolymis captis in navigerum Hierosolymis tractibus tractibus delata Pompeius. 300 mots minimum

[Vous devez être inscrit et connecté pour voir cette image] [Vous devez être inscrit et connecté pour voir cette image] [Vous devez être inscrit et connecté pour voir cette image]

Je me suis retrouvée ici grâce à top site. Je suis âgée de 17 an et je trouve vraiment que ce forum est original et le contexte m'a tout de suite attiré. Mon avatar est Bastian (Oc de Vampire-Sacrifice sur Deviantart) et dessiné par Kyoux sur Deviantart. Je vous offre finalement le code du saint règlement qui est code !

for me.. And I'm feeling good

[Vous devez être inscrit et connecté pour voir ce lien]

Revenir en haut Aller en bas
Paolo Vima

Présentation : www.

MessageSujet: Re: EMSLEY Barthelemy   Dim 4 Oct - 17:16

Je me permets de te souhaiter encore une fois la bienvenue parmi nous et un bon courage pour ta fiche. :D
Falco Neil

MessageSujet: Re: EMSLEY Barthelemy   Dim 4 Oct - 20:07

Bienvenue! :)
Nikita Jirenkov

MessageSujet: Re: EMSLEY Barthelemy   Dim 4 Oct - 20:43

Bienvenue parmi nous et bonne continuation pour ta fiche. :3
(J'aime beaucoup ton avatar ! :))

[Vous devez être inscrit et connecté pour voir cette image]
Murasaki Ookami

MessageSujet: Re: EMSLEY Barthelemy   Mer 7 Oct - 15:17

Bienvenue parmi nous /o/

[Vous devez être inscrit et connecté pour voir cette image][Vous devez être inscrit et connecté pour voir cette image]
Virtual help many people to live happily once extinguishes computer back to the harsh reality ~
Elias Vengarde

Présentation : Ici

MessageSujet: Re: EMSLEY Barthelemy   Mar 1 Déc - 9:18

Des news ou j'archive ? '-'
Contenu sponsorisé

MessageSujet: Re: EMSLEY Barthelemy   

EMSLEY Barthelemy
Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 
Page 1 sur 1